DAG MENEER, MET SIEBEL
“Er ligt hier een nieuw Tissot horloge voor u klaar.”
Twee weken na onze door de consumentenbondsite-voorbeelden geinspireerde brief is dat telefoontje van vanmiddag het toch wel onverwachte resultaat. Dat is een behoorlijke ommezwaai na het “ja jammer voor u, maar we sturen het op en u bent het 12 weken kwijt” verhaal aan de counter. Goeie service dus van Siebel. Wel jammer dat dit niet meteen hun (eigenlijk enige correcte) reactie is geweest. Maar zo zie je dus maar; je hebt als consument wel degelijk zo je rechten.
UPDATE 19-11 18:00 uur: Ja hoor, vanmiddag langsgegaan en een heel mooi nieuw exemplaar in ontvangst genomen. Plotseling leek het allemaal heel normaal. Dat het de enige juiste afhandeling van het probleem was, daar mocht de verkoopster geen uitspraken over doen zei ze. Maakt niet uit, wij zijn tevreden. En nu maar hopen dat deze niet te hard van stapel loopt.